ENI I-SIGMA SPEC.TMS 10W-40 LT ED 205L
Kód: EISIGMASPECTMSLTEDN.jpg?643e7e7f)

Související produkty

Eni i-Sigma top 10W-40 je vícestupňové vysokovýkonné mazivo syntetické technologie vhodné pro mazání přeplňovaných motorů pracujících v náročných podmínkách s funkcemi úspory...

Plně syntetický UHPD motorový olej s dlouhou životností pro užitková vozidla založený na technologii s nízkým obsahem mízy. To znamená, že koncentrace síry, fosforu a...

Sigma Multi Agro 20W-50 je vícestupňový motorový olej pro mazání atmosférických a přeplňovaných dieselových motorů. Přednostně se používá v traktorech, sběrných strojích a...

Eni i-Sigma performance E3 15W-40 je vícestupňový olej s dlouhým výtokem (S.H.P.D.) pro přeplňované dieselové motory pracující v náročných podmínkách. Olej lze použít iv...

Sigma Multi Agro 20W-50 je vícestupňový motorový olej pro mazání atmosférických a přeplňovaných dieselových motorů. Přednostně se používá v traktorech, sběrných strojích a...

TOTAL RUBIA TIR 7400 15W-40 je vícestupňový motorový olej splňující nejnáročnější technické požadavky nových naftových motorů splňujících emisní normy EURO 2 a EURO 3, 4....

Eni i-Sigma universal 10W-40 je vícestupňové mazivo syntetické technologie vhodné pro mazání motorů těžkých vozidel a automobilů pracujících v náročných provozních podmínkách, s...

Eni i-Sigma Performance E7 15W-40 je motorové mazivo formulované s vysoce kvalitními základovými oleji, vyvinuté pro přeplňované dieselové motory pracující i v náročných...
Detailní popis produktu
Eni i-Sigma special TMS 10W-40 je syntetické mazivo pro dieselové motory vozidel vybavených systémy dodatečné úpravy výfukových plynů pracujících v náročných provozních podmínkách s funkcemi šetření paliva. Tento produkt umožňuje výrobcům předepsané maximální intervaly výměny oleje.
Eni i-Sigma speciál TMS 10W-40 lze použít i ve stacionárních motorech a v plynových motorech těžkých vozidel.
• Eni i-Sigma Special TMS 10W-40 je mazivo s nízkým obsahem SAPS (nízký obsah popela, síry a fosforu), které splňuje náročné výkonnostní úrovně požadované pro náročné aplikace.
• Produkt prokázal vynikající vlastnosti proti opotřebení v testech požadovaných výrobci a ACEA, zejména minimalizoval opotřebení válců (leštění děr), pístních kroužků, ventilů atp. Všechny kovové povrchy jsou účinně chráněny proti opotřebení a
korozi zajištěním a udržováním maximální účinnosti motoru v průběhu času, což umožňuje prodloužené intervaly výměny a údržby, a tím i úsporu paliva.
Splňuje požadavky a schválení:
• ACEA E6, E7, E9
• API CI-4
• Cummins CES 20076, 20077
• Deutz DQC IV-10 LA
• MTU typ 3.1
• MACK EO-N (Schváleno)
• MAN M 3477, 3271-1 (Schváleno)
• Schválení MB 228,51
• Renault VI RLD-2 (Schváleno)
• Volvo VDS-3 (Schváleno)
Hustota při 15 °C ASTM D 4052 kg/m³ 866
Viskozita při 100 °C ASTM D 445 mm²/s 14.4
Viskozita při 40 °C ASTM D 445 mm²/s 98
Viskozitní index ASTM D 2270 - 150
Viskozita při -25°C ASTM D 5293 mPa·s 6500
Teplota tuhnutí ASTM D 5950 °C -42
Bod vzplanutí COC ASTM D 92 °C 240
B. N. ASTM D 2896 mg KOH/g 10.6
Doplňkové parametry
Kategorie: | Nákladní vozidla |
---|---|
Hmotnost: | 200 kg |
Viskozita: | 10W-40 |

ACEA A3/B4 API SL/CF; FCA 955535–H3

ACEA C3; Schválení výrobce motoru API SP:Schválení MB 229.52; MB-Schválení 229.51VW 504 00 / 507 00BMW LL-04 (longlife-04)Porsche C30FCA 955535–S3 (výkon)

Technické údaje: API CI-4ACEA E7Globální DHD-1JASO DH-1Schválení: MB 228,3Cummins CES 20078Detroit Diesel DSF 93K215Deutz DQC IIIMack EO-NMTU typ 2Renault VI RLD-2Volvo...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.