ENI I-SIGMA TOP MS 10W-40 5L
Kód: EISIGMATOPMS10W405Související produkty
Polosyntetický motorový olej zvláště vhodný pro vysoce zatížená užitková vozidla, jakož i pro benzinové, LPG a lehce zatížené dieselové motory, ať už přeplňované turbodmychadlem...
Eni i-Sigma special TMS 10W-40 je syntetické mazivo pro dieselové motory vozidel vybavených systémy dodatečné úpravy výfukových plynů pracujících v náročných provozních...
Eni i-Sigma performance E3 15W-40 je vícestupňový olej s dlouhým výtokem (S.H.P.D.) pro přeplňované dieselové motory pracující v náročných podmínkách. Olej lze použít iv...
Castrol Vecton® Long Drain 10W-30 E6/E9 je pokročilý syntetický olej pro dieselové motory pracující v náročných podmínkách, navržený speciálně pro prodlouženou životnost oleje....
Total Rubia TIR 8600 10W-40 je motorový olej vyrobený syntetickou technologií zejména vhodný pro mazání moderních dieselových motorů vyvinutých evropskými výrobci. Jedná se o...
Eni i-Sigma top MS 10W-30 je olej se syntetickou technologií pro mazání dieselových motorů nové generace vozidel vybavených systémy dodatečné úpravy výfukových plynů pracujících...
Eni i-Sigma top MS 10W-40 je vysoce výkonný motorový olej s nízkou spotřebou paliva založený na syntetické technologii. Je vhodný pro použití těžkých dieselových motorů:...
Eni i-Sigma top MS 5W-30 je nejnovější generace vysoce výkonného syntetického oleje vhodného pro mazání dieselových motorů užitkových vozidel vybavených systémy dodatečné úpravy...
Detailní popis produktu
Eni i-Sigma top MS 10W-40 je vysoce výkonný motorový olej s nízkou spotřebou paliva založený na syntetické technologii. Je vhodný pro použití těžkých dieselových motorů: nákladních automobilů, autobusů, užitkových vozidel, traktorů a stavební techniky, vybavených zařízeními pro dodatečnou úpravu výfukových plynů pracujících v náročných podmínkách s prodlouženými intervaly výměny. Může být použit i ve stacionárních dieselových motorech a těžkých vozidlech na zemní plyn.
• Eni i-Sigma top MS 10W-40 je pokročilé mazivo pro dieselové motory pro vysoké zatížení, které obsahuje nejnovější chemii aditiv, aby splňovalo a překračovalo současné globální specifikace a specifikace OEM. Je to olej s nízkým obsahem SAPS (sulfátovaný popel, fosfor, síra), který redukuje škodlivé usazeniny, čímž chrání a prodlužuje životnost moderních systémů kontroly emisí.
• Má vlastnosti úspory paliva, které umožňují snížení spotřeby paliva v porovnání s tradičními mazivy. Nabízí vynikající ochranu proti rzi a opotřebení, minimální ztráty odpařováním a dobré čistící vlastnosti, které maximalizují výkon motoru a prodlužují životnost motoru.
Splňuje požadavky a schválení:
• ACEA E6, E7, E9
• API CK-4
• Caterpillar ECF-2, ECF-3
• Cummins CES 20081
• Detroit Diesel 93K218
• Deutz DQC IV-10 LA
• JASO DH-2-17
• MAN M 3271-1
• MACK EO-O PP (Schváleno)
• MAN M 3477 (Schváleno)
• Schválení MB 228,51
• MTU typ 3.1 (Schváleno)
• Renault VI RLD-3 (Schváleno)
• Scania Low Ash (zpětná vazba)
• Volvo VDS-4 (Schváleno)
Hustota při 15 °C ASTM D 4052 kg/m³ 857
Viskozita při 100 °C ASTM D 445 mm²/s 14,9
Viskozita při 40 °C ASTM D 445 mm²/s 98
Viskozitní index ASTM D 2270 - 159
Viskozita při -25 °C ASTM D 5293 mPa·s 5369
Bod tuhnutí ASTM D 5950 °C -36
Bod vzplanutí COC ASTM D 92 °C 224
B. N. ASTM D 2896 mg KOH/g 10.1
Doplňkové parametry
Kategorie: | Nákladní vozidla |
---|---|
Hmotnost: | 4.5 kg |
Viskozita: | 10W-40 |
Shell Helix Ultra Extra C3 5W-30 je plně syntetický motorový olej pro motory osobních a užitkových automobilů s benzinovými a naftovými motory s longlife-ovým intervalem pro...
ACEA: E6, API:CI-4, MB: 228.51, Man: M3477, M3271-1, Volvo: VDS-3, Renault: VI RLD-2, Cummins: 20076/77, MTU: Type 3.1, Deutz: DQC IV-10-LA
Schválení výrobce motoru ACEA C2: PSA B71 2290 FCA 955535–S1
Mezinárodní specifikace: ACEA E9/E7/E6Standard výrobce: MB 228,51; MAN M3477; VDS-4.5Poznámka:ACEA E6, E7, E9 / API CK-4 / JASO DH-2MAN M3477MB-Approval 228,51Volvo...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.