ENI I-SIGMA SPEC. TMS 10W-40 20L
Kód: EISIGMASPECTMS20.jpg?643e7e7f)

Související produkty

Plně syntetický motorový olej pro užitková vozidla s takzvanou technologií „low saps“.

Eni i-Sigma performance E3 15W-40 je vícestupňový olej s dlouhým výtokem (S.H.P.D.) pro přeplňované dieselové motory pracující v náročných podmínkách. Olej lze použít iv...

Série Hykrol UTTO je speciálně vyvinuta pro převodovky kombinovaných buldozerů, traktorů a jiných zemědělských zařízení, kapalinové spojky, posilovače řízení, hydraulické...

Eni i-Sigma top MS 15W-40 je vícestupňový olej vhodný pro použití v nejnovějších modelech těžkých dieselových vozidel, navržených pro provoz s naftou s ultra nízkým obsahem síry...

Eni i-Sigma top MS 10W-30 je olej se syntetickou technologií pro mazání dieselových motorů nové generace vozidel vybavených systémy dodatečné úpravy výfukových plynů pracujících...
Detailní popis produktu
Eni i-Sigma special TMS 10W-40 je syntetické mazivo pro dieselové motory vozidel vybavených systémy dodatečné úpravy výfukových plynů pracujících v náročných provozních podmínkách s funkcemi šetření paliva. Tento produkt umožňuje výrobcům předepsané maximální intervaly výměny oleje.
Eni i-Sigma speciál TMS 10W-40 lze použít i ve stacionárních motorech a v plynových motorech těžkých vozidel.
• Eni i-Sigma Special TMS 10W-40 je mazivo s nízkým obsahem SAPS (nízký obsah popela, síry a fosforu), které splňuje náročné výkonnostní úrovně požadované pro náročné aplikace.
• Produkt prokázal vynikající vlastnosti proti opotřebení v testech požadovaných výrobci a ACEA, zejména minimalizoval opotřebení válců (leštění děr), pístních kroužků, ventilů atp. Všechny kovové povrchy jsou účinně chráněny proti opotřebení a
korozi zajištěním a udržováním maximální účinnosti motoru v průběhu času, což umožňuje prodloužené intervaly výměny a údržby, a tím i úsporu paliva.
Splňuje požadavky a schválení:
• ACEA E6, E7, E9
• API CI-4
• Cummins CES 20076, 20077
• Deutz DQC IV-10 LA
• MTU typ 3.1
• MACK EO-N (Schváleno)
• MAN M 3477, 3271-1 (Schváleno)
• Schválení MB 228,51
• Renault VI RLD-2 (Schváleno)
• Volvo VDS-3 (Schváleno)
Hustota při 15 °C ASTM D 4052 kg/m³ 866
Viskozita při 100 °C ASTM D 445 mm²/s 14.4
Viskozita při 40 °C ASTM D 445 mm²/s 98
Viskozitní index ASTM D 2270 - 150
Viskozita při -25°C ASTM D 5293 mPa·s 6500
Teplota tuhnutí ASTM D 5950 °C -42
Bod vzplanutí COC ASTM D 92 °C 240
B. N. ASTM D 2896 mg KOH/g 10.6
Doplňkové parametry
Kategorie: | Nákladní vozidla |
---|---|
Hmotnost: | 18 kg |
Viskozita: | 10W-40 |

Vícerozsahový minerální motorový olej s přídavkem hydrosyntetických komponentů pro moderní vysokovýkonné a vysokorychlostní přeplňované a nepřeplňované dieselové motory...

Shell Helix Ultra Extra C3 5W-30 je plně syntetický motorový olej pro motory osobních a užitkových automobilů s benzinovými a naftovými motory s longlife-ovým intervalem pro...

Motorový olej Ambra UNITEK 10W-40 - Rozsah použití: -25°C až +40°C. Syntetické mazivo pro nízkoemisní motory nové generace traktorů s filtrem pevných částic.

Mobil Super 3000 Formule RN 5W-30 je syntetický, vysoce výkonný motorový olej s nízkým obsahem popela, který splňuje normu RN17 pro moderní benzinové a naftové motory Renault....

Celoroční minerální motorový olej ekonomické třídy pro moderní vysoce zatěžované a vysokorychlostní 4-taktní dieselové motory traktorů s turbodmychadlem a bez něj pracující v...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.