Mannol 9906 Reifen Doctor- Spray pro nouzovou opravu pneumatik 450ml
Kód: 990606Související produkty
MANNOL Motor Doctor je moderní multifunkční přísada do motorového oleje působící jako stabilizátor viskozity určený k obnovení tlaku oleje a snížení jeho spotřeby v motorech s...
Přípravek je určen k rychlé opravě defektu pneumatik jízdních kol do velikosti 71 cm/28“ bez nutnosti demontáže. Zacelí trhliny do velikosti až 3 mm. Vhodný pro všechny běžné...
MANNOL Radiator Flush 9965 je speciální čistič chladicích systémů spalovacích motorů (ICE) a vnitřních topných systémů. Produkt je vhodný pro jakýkoli kapalinou chlazený...
Konzervační olej slouží k ochraně kovových výrobků proti atmosférické korozi. Vhodný ke konzervaci a mazání zbraní, přístrojů, jemných mechanismů a náhradních dílů.
Detailní popis produktu
Reifen Doctor-jednoduše použitelný speciální sprejový nástroj pro nouzovou opravu defektů komorových a bezdušových pneumatik na litých a lisovaných kolech bez jejich demontáže. Výsledná pěna rychle a spolehlivě utěsňuje vpichy a netěsnosti všech typů až do průměru 5 mm vytvořením dlouhotrvajícího samovulkanizačního filmu při interakci se vzduchem. Použitelné pro všechny velikosti pneumatik osobních automobilů, lehkých nákladních vozidel a přívěsů. Nevztahuje se na nárazy a dlouhé štěrbiny, nebo když pneumatika sklouzla z disku.
Vlastnosti:
- zůstává v pneumatice v aktivním stavu po dlouhou dobu a zabraňuje vzniku úniků vzduchu v budoucnosti včetně opakovaného propíchnutí;
- Nevede k tvorbě oxidů a rzi na povrchu kola;
- neovlivňuje vyvážení kol;
- V chladu nemrzne
Aplikace:
1. Pokud je to možné, odstraňte příčinu vpichu (hřebík, samořezný šroub atd.). Otočte kolo s defektem a zcela uvolněte zbylý vzduch z pneumatiky.
2. Zahřejte balón v chladu na teplotu ne nižší než + 15° C (například v teplé kabině), poté důkladně protřepejte.
3. Našroubujte konektor válce na ventil pneumatiky.
4. Držte balónek vertikálně a vstříkněte celý obsah balónku do pneumatiky. Jeden válec postačuje na jednu pneumatiku o průměru ráfku (přistávací průměr) 15'.
5. Nahustěte pneumatiku na požadovaný tlak. Aby se pěna rovnoměrně rozložila uvnitř pneumatiky a spolehlivě utěsnila defekty, je třeba jezdit průměrnou rychlostí 70 km/h 10-15 km.
6. Co nejdříve kontaktujte servis pro odbornou opravu pneumatik, do té doby pravidelně kontrolujte tlak vzduchu v pneumatice.
Poznámka: Nevhodné pro použití v systémech přímého měření tlaku v pneumatikách (TPMS).
Doplňkové parametry
Kategorie: | Aditiva a technické spreje |
---|---|
Hmotnost: | 0.5 kg |
DPF Regenerator & Flush Fluid – profesionální sada nástrojů pro šetrné čištění a obnovení účinnosti filtrů pevných částic (DPF) bez jejich demontáže. Vhodné pro všechny...
Bílá vazelína je multifunkční mazivo s univerzálním použitím. Je vhodná pro použití v široké škále provozních teplot od –30 °C do +120 °C, pro mazání většiny typů ložisek,...
Preventivní ochrana vstřikovací soustavy a motoru před negativními účinky BIO složky v motorové naftě. Určena pro všechny typy vznětových motorů COMMON RAIL.
Speciální přísada do benzínu, která v zimním období zamezuje usazování vody vyskytující se v benzínu a tvorbě mikrokrystalů ledu. Snižuje hlučnost motoru a spotřebu paliva....
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.