ENI I-SINT TECH VV 0W-20 1L
Kód: EISINTTECHVV0W201.jpg?643e7e7f)

Související produkty

Inovativní univerzální vícestupňový bisyntetický (PAO + estery) prémiový motorový olej pro moderní benzinové a naftové motory (včetně motorů s přímým vstřikováním) s...

TOTAL QUARTZ INEO FIRST 0W-30 je motorový olej používaný v PSA pro první plnění motorů vozidel PEUGEOT a CITROEN a je doporučen pro servisní plnění těchto vozidel. Technologie...

Špičkové syntetické mazivo s nízkou spotřebou paliva určené pro použití ve vysokovýkonných benzinových a lehkých naftových motorech vybavených pokročilými systémy dodatečné...

Castrol GTX je synonymem pro jedny z nejspolehlivějších motorových olejů na světě. Chrání před problémy, jako například. škodlivé usazeniny v motoru, kterým váš motor čelí každý...

Eurol Fluence FE 5W-30 je plně syntetický motorový olej střední třídy SAPS pro benzinové a naftové motory nejnovější generace osobních automobilů a lehkých dodávek, kde se...

Univerzální prémiový syntetický motorový olej speciálně vyvinutý pro moderní naftové a benzinové motory TOYOTA a LEXUS s technologií variabilního časování ventilů VVT-i, s...

Polosyntetický motorový olej pro benzinové a naftové motory. Díky vysokému viskozitnímu indexu zajišťuje olej vynikající studený start a silný mazací film při vysokých teplotách.

Plně syntetický motorový olej především pro přeplňované dieselové motory osobních automobilů a lehkých užitkových vozidel vybavených katalyzátorem a/nebo filtrem sazí.
Detailní popis produktu
Eni i-Sint tech VV 0W-20 je syntetické mazivo vyvinuté pro specifické benzinové a naftové motory Volvo osobních automobilů.
• Zvláštní aditivní technologie Eni i-Sint tech VV 0W-20 (Low SAPS) zaručuje nejvyšší ochranu filtru pevných částic (DPF).
• Kromě toho zaručuje nejlepší ochranu motoru, snižuje opotřebení i v těch nejextrémnějších provozních podmínkách tak, aby byl zachován původní výkon motoru.
• Vysoká tekutost zajišťuje nejlepší celkové mazání motoru snižuje tření a aktivně přispívá k úspoře paliva při současném snížení emisí oxidu uhličitého (CO2).
• Eni i-Sint-tech Eni i-Sint-tech VV 0W-20 zajišťuje díky své extrémně vysoké tekutosti vynikající studený start i při velmi nízkých teplotách, přičemž vždy zaručuje nejlepší mazání komponentů motoru.
Motorový olej ENI I-SINT TECH VV 0W-20 splňuje požadavky a schválení:
• ACEA C5
• Volvo RBS0-2AE
Hustota při 15 °C ASTM D 4052 kg/m³ 853
Viskozita při 100 °C ASTM D 445 mm²/s 8.3
Viskozitní index ASTM D 2270 - 171
Viskozita při -30 °C ASTM D 5293 mPa·s 6000
Bod vzplanutí COC ASTM D 92 °C 216
Teplota tuhnutí ASTM D 97 °C -36
B. N. ASTM D 2896 mg KOH/g 7.5
Doplňkové parametry
Kategorie: | Osobní vozidla |
---|---|
Hmotnost: | 1 kg |
EAN: | 8003699010642 |
Viskozita: | 0W-20 |

ACEA A5/B5; Schválení výrobce motoru API SN:Ford WSS-M2C913-DFord WSS-M2C913-CJaguar STJLR.03.5003Renault RN0700FCA 955535-G1 (výkon)

ACEA C3 a ACEA C2API SNMB 229.51GM/OPEL Dexos2 / OV0401547Výkon:BMW LL-04VW 505.01/505.00FCA 955535–S3

Mobil 1 ESP x2 0W-20 je plně syntetický motorový olej speciálně navržený tak, aby poskytoval mimořádnou čistotu motoru, odolnost proti opotřebení, silnou odolnost a úsporu...

ACEA C3 a ACEA C2API SNMachine Builder Schválení:MB 229.52, MB 229.51BMW LL-04VW 505.01 , 505.00

ACEA: E6, API:CI-4, MB: 228.51, Man: M3477, M3271-1, Volvo: VDS-3, Renault: VI RLD-2, Cummins: 20076/77, MTU: Type 3.1, Deutz: DQC IV-10-LA

ACEA A5/B5; Schválení výrobce motoru API SN:Ford WSS-M2C913-DFord WSS-M2C913-CJaguar STJLR.03.5003Renault RN0700FCA 955535-G1 (výkon)

ACEA C3; API SNMB-Schválenie 229.51VW 505.01 / 505 00BMW LL-04Porsche A40Renault RN0700 / RN0710GM/OPEL Dexos2Ford WSS-M2C917-AFCA 955535–S2
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.