ENI I-SINT TECH F 0W-30 1L
Kód: EISINTTECHF0W301Související produkty
BMW Twin Power Turbo Longlife-17 FE nahrazuje specifikaci Longlife-14 pro motory N20, B38, B46, B48 a B58. Jedná se o menší aktualizaci vzorce Longlife-14 a navrženou pro...
Mazda Original Oil Supra 0W-20 je syntetický motorový olej, který poskytuje výjimečný výkon a snižuje spotřebu paliva. Jeho receptura byla navyvinuta speciálně pro zážehové...
Opel GM 10W-40 je polysyntetický olej vysoké kvality, který zajišťuje dokonalé mazání všech moderních motorů za jakýchkoli provozních podmínek. Tento motorový olej je vhodný...
Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 je motorový olej vhodný pro použití v benzinových a naftových motorech osobních automobilů, kde je výrobcem doporučován olej se specifikací ACEA...
Castrol Magnatec Diesel 5W-40 DPF je vhodný pro naftové motory, kde výrobci doporučují olej specifikace API CF nebo ACEA C3 5W-40, včetně vozů vybavených filtrem pevných částic....
Motorový olej s technologií Aral Synth poskytuje dobré vlastnosti proti opotřebení a udržuje motory čisté. Pro benzinové a naftové motory.
Univerzální prémiový syntetický motorový olej speciálně vyvinutý pro moderní naftové a benzinové motory TOYOTA a LEXUS s technologií variabilního časování ventilů VVT-i, s...
Detailní popis produktu
Eni i-Sint tech F 0W-30 je vysoce výkonné „špičkové syntetické“ mazivo určené pro použití v motorech nejnovější generace, které pracují s užšími tolerancemi a vyžadují oleje s nízkou viskozitou. Eni i-Sint tech F 0W-30 se doporučuje v motorech vozů Ford, které vyžadují olej, který splňuje specifikaci WSS-M2C950-A (jako je Mondeo 2.0L Duratorq-TDCi) a lze jej použít i v mnoha automobilech Jaguar a Automobily Land Rover díky splnění požadavků specifikace STJLR 03.5007 („Ingenium“ Dieselový motor nejnovější generace). Eni i-Sint tech F 0W-30 se doporučuje také v benzinových a naftových motorech vozidel Fiat/Alfa Romeo, ve kterých výrobce vyžaduje mazivo, resp. vyhovující Fiat.
specifikace 9.55535-GS1 a Fiat 9.55535-DS1.
• Jeho třída viskozity SAE a nízká hodnota viskozity HTHS umožňují dosáhnout značných výhod z hlediska spotřeby paliva s následným snížením emisí CO2.
• Eni i-Sint tech F 0W-30 nabízí výjimečnou ochranu při různých jízdních podmínkách a teplotách. Snižuje usazeniny motoru, aby se maximalizovala odezva a krátkodobý a dlouhodobý výkon motoru.
• Díky složení mid SAPS je produkt kompatibilní s nejnovějšími systémy dodatečné úpravy výfukových plynů.
Splňuje požadavky a schválení:
• ACEA C2
• Ford WSS-M2C950-A
• JLR.03.5007
Hustota při 15 °C ASTM D 4052 kg/m³ 845
Viskozita při 100 °C ASTM D 445 mm²/s 9.6
Viskozitní index ASTM D 2270 - 180
Viskozita při -35 °C ASTM D 5293 cP 6020
Bod vzplanutí COC ASTM D 92 °C 225
Bod tuhnutí ASTM D 5950 °C -48
B. N. ASTM D 2896 mg KOH/g 7.7
Doplňkové parametry
Kategorie: | Osobní vozidla |
---|---|
Hmotnost: | 1 kg |
Viskozita: | 0W-30 |
ACEA C3 a ACEA C2API SNMB 229.51GM/OPEL Dexos2 / OV0401547Výkon:BMW LL-04VW 505.01/505.00FCA 955535–S3
Shell Helix Ultra Extra C3 5W-30 je plně syntetický motorový olej pro motory osobních a užitkových automobilů s benzinovými a naftovými motory s longlife-ovým intervalem pro...
API CI-4 ACEA E4/E7 MB 228.5 Volvo VDS-3 MAN M3277 Renault VI RLD-2 Cummins CES 20078 Mack EO-N MTU 3
ACEA A3/B4; API SN/CFBMW LL-01VW 502.00 a VW 505.00MB-Schválenie 229.5PORSCHE A40RENAULT RN0700 a RN0710Kompatibilní:FCA 955535–H2; FCA 955535–M2; FCA 955535–S2
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.