ENI I-SIGMA UNIVERSAL 10W-40 10L
Kód: EISIGMAUNIVER10W4010.jpg?643e7e7f)

Související produkty

Polosyntetický motorový olej zvláště vhodný pro vysoce zatížená užitková vozidla, jakož i pro benzinové, LPG a lehce zatížené dieselové motory, ať už přeplňované turbodmychadlem...

Plně syntetický motorový olej pro užitková vozidla s takzvanou technologií „low saps“.

Eni i-Sigma top MS 10W-30 je olej se syntetickou technologií pro mazání dieselových motorů nové generace vozidel vybavených systémy dodatečné úpravy výfukových plynů pracujících...

TOTAL RUBIA TIR 7400 15W-40 je vícestupňový motorový olej splňující nejnáročnější technické požadavky nových naftových motorů splňujících emisní normy EURO 2 a EURO 3, 4....

Total Rubia SX 20W-20 má vyniká velmi dobrou tepelnou stabilitou zajišťující účinné spolehlivé mazání a zabraňující tvorbě usazenin na hydraulických ventilech, v převodech a...

Multi Agro 20W-50 je vícestupňový motorový olej pro mazání atmosférických a přeplňovaných dieselových motorů. Přednostně se používá v traktorech, sběrných strojích a jiných...

Multi Agro 20W-50 je vícestupňový motorový olej pro mazání atmosférických a přeplňovaných dieselových motorů. Přednostně se používá v traktorech, sběrných strojích a jiných...
Detailní popis produktu
Eni i-Sigma universal 10W-40 je vícestupňové mazivo syntetické technologie vhodné pro mazání motorů těžkých vozidel a automobilů pracujících v náročných provozních podmínkách, s vlastnostmi úspory paliva a delšími intervaly výměny oleje. Dá se použít také v benzinových motorech a nabízí dobrou volbu v případě smíšených vozových parků.
• Kvalita bází a použité inovativní přísady zaručují stabilní výkon po celou dobu životnosti udávané výrobci.
• Dispergační-detergentní vlastnosti a neutralizační síla vůči kyselým produktům hoření zaručují výjimečné čištění pístu a rozptýlení pevných produktů spalování nebo degradace, zabraňující srážení a následné tvorbě usazenin.
• Jeho antioxidační, antikorozní a protioděrové vlastnosti jsou vhodné pro náročný provoz a poskytují dlouhý interval výměny. Oxidace je účinně inhibována a zajišťuje konzistenci viskozity během životnosti. Kovové povrchy jsou účinně chráněny proti opotřebení a korozi, čímž se zajišťuje a udržuje maximální účinnost motoru v průběhu času.
Splňuje požadavky a schválení:
• ACEA A3/B3, A3/B4
• ACEA E7
• API CI-4
• Allison C-4
• Cummins CES 20076, 20077, 20078
• Detroit Diesel 93K215
• Deutz DQC III-10
• Globální DHD-1
• JASO DH-1
• MAN M 3275-1
• MB 229,1
• MTU typ 2
• MACK EO-N (Schváleno)
• Schválení MB 228.3
• Renault VI RLD-2 (Schváleno)
• Volvo VDS-3 (Schváleno)
Hustota při 15 °C ASTM D 4052 kg/m³ 867
Viskozita při 100 °C ASTM D 445 mm²/s 14,5
Viskozitní index ASTM D 2270 - 156
Viskozita při -25 °C ASTM D 5293 mPa·s 5313
Bod vzplanutí COC ASTM D 92 °C 230
Teplota tuhnutí ASTM D 5950 °C -42
Doplňkové parametry
Kategorie: | Nákladní vozidla |
---|---|
Hmotnost: | 9 kg |
Viskozita: | 10W-40 |

Mobil Super 3000 Formule RN 5W-30 je syntetický, vysoce výkonný motorový olej s nízkým obsahem popela, který splňuje normu RN17 pro moderní benzinové a naftové motory Renault....

Mobil 1 ESP Formule 5W-30 je moderní výkonný syntetický olej, který je navržen tak, aby poskytoval motoru vynikající čistící schopnosti, ochranu proti opotřebení a celkově...

SAE 0W-30, API SN, ACEA C3, MB-Approval 229.52, MB-Approval 229.51, Renault RN0700

ACEA C3 a ACEA C2API SNMB 229.51GM/OPEL Dexos2 / OV0401547Výkon:BMW LL-04VW 505.01/505.00FCA 955535–S3

ACEA A5/B5; Schválení výrobce motoru API SN:Ford WSS-M2C913-DFord WSS-M2C913-CJaguar STJLR.03.5003Renault RN0700FCA 955535-G1 (výkon)
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.