Chempioil 9107 CH-7 Truck Blue 10W-40 208L

Kód: CHT.UHPD CH7 10W40 N
17 301 Kč 14 298,35 Kč bez DPH
Dostupný

Syntetický motorový olej do každého počasí pro vysokovýkonné a vysokorychlostní dieselové motory nejnovější generace s turbodmychadlem a bez něj, pracující v náročných podmínkách na palivo s nízkým obsahem síry. Olej úspěšně prošel silničními a laboratorními testy ve střediscích VOLVO, Mercedes-Benz, MAN, MACK a RENAULT a má jejich písemná schválení.

Detailní informace

Bomba ceny
Bomba ceny
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce

Detailní popis produktu

Vlastnosti produktu:
- Syntetická základna nejvyšší kvality s inovativním balíčkem aditiv, vyznačující se optimální viskozitou v širokém rozsahu teplot, poskytuje ideální vlastnosti proti tření, opotřebení a odírání, což výrazně prodlouží životnost všech zařízení, i ty nejextrémnější, provozní režimy v širokém rozsahu okolních teplot a poskytuje výraz úspory paliva;
- Stabilní syntetická báze poskytuje oleji zvýšenou tepelnou oxidační stabilitu, která v kombinaci s vynikajícími detergentně-dispergačními vlastnostmi a nízkým obsahem popela účinně snižuje tvorbu vodního kamene a laku, zabraňuje usazování všeho druhu a udržuje části motoru, zejména během celého intervalu mezi výměnami;
- Jedinečné složení poskytuje oleji odolnost proti stárnutí a díky sníženému odpařování a vysokému bodu vzplanutí snižuje „odpad z usazování oleje“, což umožňuje jeho použití v motorech s dlouhou životností až 60 000 km a konvenčních motorech;
- Díky syntetické bázi má optimální viskozita vynikající nízkoteplotní vlastnosti, včetně nízkého bodu tuhnutí, spolu s dobrou čerpatelností oleje a natáčením komponentů motoru při nízkých teplotách, lehkým „studeným startem“ (do -30 ºC) a snížené opotřebení při startu;
- Kompatibilní se všemi systémy dodatečné úpravy výfukových plynů, DPF, TWC, EGR a SCR díky použití technologie Low SAPS;
- Účinně chrání části motoru před všemi druhy koroze;
- Snížená pěnivost a účinná odolnost vůči provzdušňování;
- Účinně řeší zvýšení smykového napětí během provozu způsobeného zvýšenou viskozitou v důsledku rozptylu sazí;

Vhodné pro motory poháněné zemním plynem (LNG) a ropným (LPG) plynem.

Určeno pro všechny typy těžkých dieselových motorů (nákladní auta, autobusy atd.), terénní stroje (stavební, důlní, zemědělské) a speciální zařízení od evropských, amerických a asijských výrobců, které splňují požadavky Euro I – V a VI, kde se vyžaduje úroveň výkonu CK-4 nebo nižší.
Při používání olejů CK-4 s palivy obsahujícími více než 15 ppm síry se ujistěte, že dodržujete doporučení výrobce motoru týkající se servisních intervalů.
MSDS
TDS
ODPOVÍDÁ POŽADAVKÁM / SPECIFIKACEM / PRODUKTŮM:
technické údaje
SAE 10W-40
API CK-4/CJ-4
ACEA E6/E9
DAF (ACEA E6)
CATERPILLAR ECF-3
CUMMINS CES 20086
DETROIT DIESEL DDC 93K222
MAN M 3775
IVECO (ACEA E6)
MB 228,31
MB 228,51
Schválení
Schválení MACK EOS-4.5
Schválení RENAULT VI RLD-3
Schválení VOLVO VDS-4.5

Doplňkové parametry

Kategorie: Motorové oleje
Hmotnost: 180 kg
Viskozita: 10W-40

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: