AKCELA N1 ENG OIL 15W-40 CI-4 200L
Kód: AKCN1ENGOIL15W40N.jpg?643e7e7f)

Související produkty

Inovativní, energeticky úsporný plně syntetický prémiový motorový olej obsahující estery pro moderní benzinové motory. Navrženo v souladu s požadavky amerických, japonských a...

MOBIL 1 FS X1 Rally Formule 5W-50 je nový název pro MOBIL 1 PEAK LIFE 5W-50 je syntetický motorový olej nejvyšší výkonnostní třídy, který motoru poskytuje maximální ochranu...

Mobil 1 ESP x2 0W-20 je plně syntetický motorový olej speciálně navržený tak, aby poskytoval mimořádnou čistotu motoru, odolnost proti opotřebení, silnou odolnost a úsporu...

ACEA A3/B4; API SN/CFVW 501.00 a VW 505.00RENAULT RN0700PSA B71 2300Kompatibilní:MB-Schválení 229.3FCA 955535–D2FCA 955535–G2

ACEA C3 a ACEA C2API SNMB 229.51GM/OPEL Dexos2 / OV0401547Výkon:BMW LL-04VW 505.01/505.00FCA 955535–S3
Detailní popis produktu
AKCELA NO1 ENGINE OIL 15W-40 je vícestupňový motorový olej speciálně vyvinutý pro zajištění maximální ochrany strojů Case, New Holland a Steyr. Vysoká rozptylovací schopnost dostatečně kontroluje houstnutí, které způsobuje uhlík při typickém spalování v motoru s nízkou emisí a následným udržením vlastností oleje co nejdéle. Vysoká ochrana proti opotřebení způsobenému uhlíkem, obzvláště v distribučním systému (vačky, ventilová zdvihátka, rozporka, je-li přítomna). Vynikající vlastnosti proti opotřebení v důsledku vysokého mechanického zatížení, kterému jsou vystaveny spojky elastického pásu, zajišťují větší kontrolu při spotřebě oleje. Zajištění stability a zároveň udržení vlastností neutralizace kyselin při spalování pohonných hmot s vysokým obsahem síry (až do 0,5%). Zvýšená ochrana proti korozi iu neželezných (materiálů) kovů a protipěnící schopnosti.
Splňuje požadavky a schválení:
Viskozita: SAE 15W-40
Aut. norma: CASE MAT 3507, CASE MS 1121
CUMMINS CES 20076, CUMMINS CES 20078
Třída ACEA: ACEA E7
Třída API: API CH-4, API CI-4
Doplňkové parametry
Kategorie: | Motorové oleje |
---|---|
Hmotnost: | 180 kg |
Viskozita: | 15W-40 |

Dnes se auta používaná běžným způsobem rozjedou a zastaví v průměru 18 000krát ročně. Stání a čekání v provozu, v dopravních zácpách způsobuje mikroskopické opotřebování motoru....

Syntetické mazivo speciálně navržené pro moderní benzinové a naftové motory Renault (od roku 2018), které vyžadují olej schválený Renault RN17. Je vhodný pro použití i ve všech...

Špičkové syntetické mazivo s nízkou spotřebou paliva určené pro použití ve vysokovýkonných benzinových a lehkých naftových motorech vybavených pokročilými systémy dodatečné...

Inovativní univerzální vícestupňový bisyntetický (PAO + estery) prémiový motorový olej pro moderní benzinové a naftové motory (včetně motorů s přímým vstřikováním) s...

Univerzální motorový olej se syntézou HC s obsahem esterů pro moderní benzinové a naftové motory s turbodmychadlem i bez něj, víceventilové i přímé vstřikování, včetně „starých“...

Inovativní univerzální motorový olej s obsahem esterů na hydrosyntetické bázi pro benzinové a naftové motory nových i „starých“ značek as velkým počtem najetých kilometrů....

Plně syntetický motorový olej doporučený pro osobní automobily a lehká užitková vozidla, kde je předepsán palivově úsporný motorový olej podle ACEA C1, jako jsou motory Ford...

Castrol GTX 5W-30 RN17 lze použít v benzinových a naftových motorech, pro které výrobce doporučuje použití motorového oleje SAE 5W-30 s hodnocením ACEA C3. Castrol GTX 5W-30...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.