MOBIL CHASSIS GREASE LBZ 18kg
Kód: MCG18.jpg?643e7e7f)

Související produkty

Mobil 1 ESP Formule 5W-30 je moderní výkonný syntetický olej, který je navržen tak, aby poskytoval motoru vynikající čistící schopnosti, ochranu proti opotřebení a celkově...

Mobil 1 Racing 2T je plně syntetický motorový olej nejvyšší kvality pro dvoutaktní motory, který překračuje nejpřísnější požadavky na kvalitu mazání těch nejvýkonnějších...

Olej Mobil 1 FS X2 5W-50 je syntetický motorový olej nejvyšší výkonnostní třídy, který motoru poskytuje maximální ochranu proti opotřebení. Koncepce Rally Formula uplatněná v...

Splňuje nebo překračuje požadavky: ACEA C2Má následující schválení výrobce: Ford WSS-M2C950-AJaguar / Land Rover STJLR.03.5007

Total Rubia G 1300 20W-40 je vhodný pro dieselové motory EMD a GE namontované na železničních lokomotivách a v průmyslových aplikacích (výroba energie, vrtné plošiny na moři,...

ACEA A5/B5; Schválení výrobce motoru API SN:Ford WSS-M2C913-DFord WSS-M2C913-CJaguar STJLR.03.5003Renault RN0700FCA 955535-G1 (výkon)
Detailní popis produktu
MOBIL CHASSIS GREASE LBZ je polotekuté plastické mazivo na bázi hydroxystearátu lithného, konzistence NLGI 000/00. Mazivo bylo vyvinuto speciálně pro systémy centrálního mazání v nákladních vozidlech. Předností maziva je vynikající tekutost za nízkých teplot a v dlouhých potrubích. Produkt je odolný vůči vodě a vymývání vodou, navíc chrání proti rezivění.
Pro systémy centrálního mazání v nákladních vozidlech vyžadující polotekuté plastické mazivo. Mazivo je doporučováno pro mazací systémy těchto výrobců: W Vogel, Berlín (do -25 ° C), Tecalemit, Bielefeld (do -20 ° C), Interlude, Ottobrun a především Mercedes Benz (MB 264 polotekutá plastická maziva).
Výborná tekutost v dlouhých potrubích díky speciální formulaci maziva a nízkému stupni konzistence. V závislosti na aplikaci mazivo teče ještě při -25 °C. Olejový film je dobře přilnavý a z mazaného místa nevytéká ani při zastavení. Mazivo rychle přiteče na mazané místo. Stabilita ve studené i teplé vodě umožňuje použití maziva i ve vlhkých podmínkách nebo v místech, do kterých vniká teplá voda. Inhibitory rezivění chrání mazaná místa podvozku proti rezivění posypovými solemi. Olej je kompatibilní s těsnícími materiály na bázi NBR, ACM a FKM.
Specifikace a schválení:
BARVA zelená
NLGI 000/00
Doplňkové parametry
Kategorie: | Náplně a kapaliny |
---|---|
Hmotnost: | 18 kg |

Eni ASP C 32 lze použít pro nízkoteplotní provoz malého pneumatického nářadí, zejména pro vzduchová kladiva.

AUTOL TOP 2000 je víceúčelové zelené bezvodé vápenaté mazivo na bázi minerálních a syntetických základových olejů pro delší intervaly promazání.Obsahuje speciální polymer, který...

Mobilux EP 0, 1, 2, 3 a 004 jsou vysoce kvalitní rodina pěti univerzálních průmyslových plastických maziv a polokapalných plastických maziv pro speciální aplikace. Tato...

Plastická maziva Mobilith SHC jsou výrobky vynikající kvality určené pro široký rozsah aplikací v zařízeních provozovaných při extrémních teplotách. Spojují v sobě jedinečné...

AUTOL TOP 2000 je víceúčelové zelené bezvodé vápenaté mazivo na bázi minerálních a syntetických základových olejů pro delší intervaly promazání.Obsahuje speciální polymer, který...

Mobilfluid 125 je mimořádně vysoce výkonný olej, vyrobený pro hydrodynamické převodovky a hydraulické systémy, které se běžně vyskytují v silničních, námořních, stavebních a...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.