ENI I-SINT 10W-40 1L
Kód: EISINT10W401.jpg?643e7e7f)

Související produkty

Univerzální motorový olej se syntézou HC s obsahem esterů pro moderní benzinové a naftové motory s turbodmychadlem i bez něj, víceventilové i přímé vstřikování, včetně „starých“...

Castrol EDGE 5W-30 LL je vhodný pro použití v automobilových benzinových a dieselových motorech, kde výrobce doporučuje mazivo typu ACEA C3 5W-30. Castrol EDGE 5W-30 LL je...

Inovativní univerzální, energeticky úsporný plně syntetický prémiový motorový olej s obsahem esterů pro moderní dieselové motory (včetně motorů s přímým vstřikováním) a...

Renault-Castrol GTX RN-SPEC 0W-20 RN 17 FE je plně syntetický olej vhodný pro některé naftové a benzinové motory, kde se vyžaduje RN 17 FE.

Univerzální motorový olej se syntézou HC s obsahem esterů pro moderní benzinové a naftové motory s turbodmychadlem i bez něj, víceventilové i přímé vstřikování, včetně „starých“...

BMW Twin Power Turbo Longlife-17 FE nahrazuje specifikaci Longlife-14 pro motory N20, B38, B46, B48 a B58. Jedná se o menší aktualizaci vzorce Longlife-14 a navrženou pro...

BMW Longlife-04 TwinPower Turbo SAE 5W-30 je motorový olej na syntetické bázi. Zaručuje mimořádný výkon motoru s excelentním poměrem cena/výkon.Inovativní technologie Shell...
Detailní popis produktu
Eni i-Sint 10W-40 je vysoce kvalitní motorové mazivo se syntetickou technologií vyvinuté tak, aby vyhovovalo potřebám benzinových a naftových motorů v automobilech a užitkových vozech nejnovější generace, a to iv těch nejnáročnějších provozních podmínkách.
• Syntetické komponenty pomáhají při vytváření olejového filmu, který houževnatě přilne na kovové povrchy i při delším stání motoru, čímž usnadňuje startování za studena a snižuje opotřebení
• Receptura je optimalizována tak, aby zajistila maximální mazání i po dlouhé době provozu ve všech klimatických podmínkách
• Produkt má nízkou těkavost, která pomáhá snižovat spotřebu oleje a umožňuje delší intervaly mezi výměnami oleje
• Detergent-dispergační složky receptury zabraňují tvorbě kalu, který má tendenci vytvářet se na částech motoru pracujících při nízkých teplotách, a také snižují tvorbu usazenin laku a laku, čímž pomáhají udržovat mechanické
komponenty ve špičkovém stavu
Splňuje požadavky a schválení:
• ACEA A3/B4
• API SN
• Schválení MB 229.3
Hustota při 15 °C ASTM D 4052 kg/m³ 860
Viskozita při 100 °C ASTM D 445 mm²/s 14.1
Viskozitní index ASTM D 2270 - 155
Viskozita při -25°C ASTM D 5293 mPa·s 5480
Bod vzplanutí COC ASTM D 92 °C 228
Teplota tuhnutí ASTM D 97 °C -33
B. N. ASTM D 2896 mg KOH/g 10.8
Doplňkové parametry
Kategorie: | Osobní vozidla |
---|---|
Hmotnost: | 1 kg |
Viskozita: | 10W-40 |

ACEA E7/E9, API CJ-4, Caterpillar ECF-3 / ECF-2 / ECF-1a, CUMMINS CES 20081, DETROIT DIESEL 93K218, DEUTZ DQC III-10-LA, MACK EO-O PREMIUM PLUS, MAN M3575 ,MAT 3521, MB 228.31,...

Celoroční minerální motorový olej ekonomické třídy pro moderní vysoce zatěžované a vysokorychlostní 4-taktní dieselové motory traktorů s turbodmychadlem a bez něj pracující v...

Inovativní prémiový víceúčelový plně syntetický motorový olej s obsahem esterů pro moderní benzinové a naftové motory s přeplňováním i bez něj. Vyvinuto na základě požadavků...

1, ACEA E7 / E9, API CK-4, Cummins CES 20086, Deutz DQC III-10 LA, MACK EOS-4.5, MB-Onay 228.31, MTU CAT. 2, RENAULT RLD-3. VOLVO VDS-4.5
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.