ENI I-SIGMA TOP 10W-40 20L
Kód: EISIGMATOP10W4020.jpg?643e7e7f)

Související produkty

Eni i-Sigma Performance E7 15W-40 je motorové mazivo formulované s vysoce kvalitními základovými oleji, vyvinuté pro přeplňované dieselové motory pracující i v náročných...

Total Rubia 4400 15W-40 je speciálně vyvinut pro mazání naftových motorů s přeplňováním, které plní normu EURO 2, lze jej používat i pro všechny naftové motory předcházejících...

Eni i-Sigma top MS 10W-40 je vysoce výkonný motorový olej s nízkou spotřebou paliva založený na syntetické technologii. Je vhodný pro použití těžkých dieselových motorů:...

TOTAL RUBIA TIR 7400 15W-40 je vícestupňový motorový olej splňující nejnáročnější technické požadavky nových naftových motorů splňujících emisní normy EURO 2 a EURO 3, 4....

Total Rubia TIR 8600 10W-40 je motorový olej vyrobený syntetickou technologií zejména vhodný pro mazání moderních dieselových motorů vyvinutých evropskými výrobci. Jedná se o...

Eni i-Sigma top MS 10W-40 je vysoce výkonný motorový olej s nízkou spotřebou paliva založený na syntetické technologii. Je vhodný pro použití těžkých dieselových motorů:...

Total Rubia SX 20W-20 má vyniká velmi dobrou tepelnou stabilitou zajišťující účinné spolehlivé mazání a zabraňující tvorbě usazenin na hydraulických ventilech, v převodech a...
Detailní popis produktu
Eni i-Sigma top 10W-40 je vícestupňové vysokovýkonné mazivo syntetické technologie vhodné pro mazání přeplňovaných motorů pracujících v náročných podmínkách s funkcemi úspory paliva, které umožňuje maximální výměnné intervaly.
Produkt je určen pro většinu výrobců v sektoru.
• Použité báze nejvyšší kvality a speciální aditivační technologie zaručují konstantní výkon i při prodloužených intervalech výměny.
• Díky třídě SAE (10W-40) je produkt vhodný do jakékoli klimatické situace a umožňuje spuštění i při kriticky nízkých teplotách.
• Dispergační-detergentní vlastnosti a neutralizační síla vůči kyselým produktům hoření zaručují výjimečnou čistotu pístu a rozptýlení tuhých produktů spalování nebo degradace, zabraňující srážení a následné tvorbě usazenin.
• Výrobek zaručuje vynikající odolnost proti oxidaci i při delším provozu při vysokých teplotách. Jeho antioxidační, antikorozní a protioděrové vlastnosti jsou vhodné pro náročný provoz a poskytují dlouhé výměnné intervaly.
Oxidace je účinně inhibována a zajišťuje konstantní viskozitu po dobu životnosti. Kovové povrchy jsou účinně chráněny proti opotřebení a korozi, čímž se zajišťuje a udržuje maximální účinnost motoru v průběhu času.
Splňuje požadavky a schválení:
• ACEA E4, E7
• API CI-4
• Cummins CES 20078
• Deutz DQC III-18 (Schváleno)
• MACK EO-N (Schváleno)
• MAN M 3277 (Schváleno)
• Schválení MB 228,5
• MTU typ 3 (schváleno)
Hustota při 15 °C ASTM D 4052 kg/m³ 868
Viskozita při 100 °C ASTM D 445 mm²/s 14,7
Viskozita při 40 °C ASTM D 445 mm²/s 98
Viskozitní index ASTM D 2270 - 156
Viskozita při -25°C ASTM D 5293 mPa·s 6124
Teplota tuhnutí ASTM D 5950 °C -42
Bod vzplanutí COC ASTM D 92 °C 226
B. N. ASTM D 2896 mg KOH/g 12.5
Doplňkové parametry
Kategorie: | Nákladní vozidla |
---|---|
Hmotnost: | 18 kg |
EAN: | 8003699014749 |
Viskozita: | 10W-40 |

TOTAL QUARTZ 9000 ENERGY 5W-40 byl vyvinut pro všechny benzinové a pro všechny dieselové motory - s nebo bez turbodmychadla - pro použití na lehkých osobních a užitkových vozech...

Splňuje nebo překračuje požadavky: ACEA C2Má následující schválení výrobce: Ford WSS-M2C950-AJaguar / Land Rover STJLR.03.5007

ACEA C3 a ACEA C2API SNMB 229.51GM/OPEL Dexos2 / OV0401547Výkon:BMW LL-04VW 505.01/505.00FCA 955535–S3

Syntetický motorový olej do každého počasí pro vysokovýkonné a vysokorychlostní dieselové motory nejnovější generace s turbodmychadlem a bez něj, pracující v náročných...

ACEA E6 / E7 / E9, API CK-4, JASO DH-2

API CI-4 ACEA E4/E7 MB 228.5 Volvo VDS-3 MAN M3277 Renault VI RLD-2 Cummins CES 20078 Mack EO-N MTU 3

ACEA A3/B4; API SN/CFBMW LL-01VW 502.00 a VW 505.00MB-Schválenie 229.5PORSCHE A40RENAULT RN0700 a RN0710Kompatibilní:FCA 955535–H2; FCA 955535–M2; FCA 955535–S2
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.