MANNOL FAVORIT 15W-50 1L
Kód: MANFAVORIT1.jpg?643e7e7f)

Související produkty

Eni i-Base 15W-40 je motorové mazivo vhodné pro použití v benzinových nebo naftových motorech, které jsou namontovány v osobních nebo užitkových vozidlech v náročných provozních...

Šetrný motorový olej pro benzinové, LPG a naftové motory ve většině osobních automobilů Ford a lehkých užitkových vozidel od roku 2012, jakož iv některých modelech Jaguar.

Eni i-Sint tech F 5W-30 je mazivo se syntetickou technologií navrženo a zkonstruováno tak, aby vyhovovalo potřebám motorů Ford nejnovější generace, které vyžaduje mazivo, které...

Inovativní univerzální motorový olej s obsahem esterů na hydrosyntetické bázi pro dieselové motory nových i „starých“ značek as vysokým kilometrovým výkonem. Speciálně navržen...

Inovativní univerzální prémiový motorový olej s obsahem esterů pro moderní benzinové a naftové motory s turbodmychadlem i bez něj, včetně „starých“ značek a vysokého...

Eurol Fluence FE 5W-30 je plně syntetický motorový olej střední třídy SAPS pro benzinové a naftové motory nejnovější generace osobních automobilů a lehkých dodávek, kde se...

Motorový olej s technologií Aral Synth poskytuje dobré vlastnosti proti opotřebení a udržuje motory čisté. Pro benzinové a naftové motory.

Originálny motorový olej Mercedes Benz 5W-30 MB 229.51 je a syntetický viacstupňový olej a optimálne mazivo pre motor Mercedes-Benz. Je obzvlášť silný a môže byť použitý v...
Detailní popis produktu
Univerzální motorový olej s viskozitou 15W-50 na hydrosyntetické bázi pro benzinové a naftové motory s turbodmychadlem i bez něj, moderní, pracující v supertěžkých podmínkách a „staré“ značky s vysokým počtem najetých kilometrů.
Vlastnosti produktu:
- Hydrosyntetická základna se širokým rozsahem viskózních a teplotních vlastností zajišťuje spolehlivý provoz motoru ve všech provozních režimech: při studeném startu, v městském režimu, v dálničním režimu a také poskytuje efektivní mazání motoru při extrémním zatížení (při jízdě po nesjízdných silnicích, do kopce, cestách s přívěsem, maximální zatížení) a při vysokých teplotách okolí:
- ve srovnání s analogy mají snížený obsah popela a zvýšenou tepelnou oxidační stabilitu, což účinně snižuje tvorbu uhlíku a laku, zabraňuje tvorbě nízkoteplotních usazenin a udržuje části motoru čisté po celý interval mezi výměnami;
- hydrosyntetický základ zachovává výkonové parametry motoru po celý interval mezi výměnami a dodává oleji odolnost proti stárnutí;
- Moderní balík aditiv poskytuje dobré vlastnosti proti opotřebení a tření, což v kombinaci s dobrou čerpatelností výrazně zvyšuje životnost motoru i v jízdních režimech „start-stop“ a při studeném startu;
- Účinně chrání části motoru před všemi druhy koroze;
- Může se použít při práci s palivy s vysokým obsahem síry.
Určeno pro benzinové a naftové motory v široké flotile automobilů (osobní, lehká užitková vozidla, dodávky a lehká nákladní vozidla) evropských a jiných výrobců, včetně těch, které pracují v náročných podmínkách.
Doporučuje se pro použití v motorech vozidel Daimler, MAN a VW, které kladou dodatečné požadavky na motorové oleje (podle výše uvedených specifikací).
Olej není vhodný pro použití v těžkých nákladních automobilech a podobných vozidlech!
Motorový olej splňuje požadavky a schválení:
API SL/CH-4
MB 228.1
MB 229.1
VOLKSWAGEN 501 01
VOLKSWAGEN 505 00
MAN 271
Doplňkové parametry
Kategorie: | Osobní vozidla |
---|---|
Hmotnost: | 1 kg |
EAN: | 4036021105468 |
Viskozita: | 15W-50 |

Olej Mobil 1 FS X2 5W-50 je syntetický motorový olej nejvyšší výkonnostní třídy, který motoru poskytuje maximální ochranu proti opotřebení. Koncepce Rally Formula uplatněná v...

1, ACEA E7 / E9, API CK-4, Cummins CES 20086, Deutz DQC III-10 LA, MACK EOS-4.5, MB-Onay 228.31, MTU CAT. 2, RENAULT RLD-3. VOLVO VDS-4.5

ACEA C3; Schválení výrobce motoru API SP:Schválení MB 229.52; MB-Schválení 229.51VW 504 00 / 507 00BMW LL-04 (longlife-04)Porsche C30FCA 955535–S3 (výkon)

ACEA: E6, API:CI-4, MB: 228.51, Man: M3477, M3271-1, Volvo: VDS-3, Renault: VI RLD-2, Cummins: 20076/77, MTU: Type 3.1, Deutz: DQC IV-10-LA
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.