ENI I-SIGMA SPEC. TMS 10W-40 20L
Kód: EISIGMASPECTMS20.jpg?643e7e7f)

Související produkty

PETRONAS Urania NEXT 0W-20 je motorový olej na syntetické bázi vyvinutý ve spolupráci s IVECO a FPT s cílem nabídnout maximální výkon a ochranu motoru.

Total Rubia 4400 15W-40 je speciálně vyvinut pro mazání naftových motorů s přeplňováním, které plní normu EURO 2, lze jej používat i pro všechny naftové motory předcházejících...

TOTAL RUBIA TIR 7400 15W-40 je vícestupňový motorový olej splňující nejnáročnější technické požadavky nových naftových motorů splňujících emisní normy EURO 2 a EURO 3, 4....

Eni i-Sigma performance E3 15W-40 je vícestupňový olej s dlouhým výtokem (S.H.P.D.) pro přeplňované dieselové motory pracující v náročných podmínkách. Olej lze použít iv...

Eni i-Sigma top 10W-40 je vícestupňové vysokovýkonné mazivo syntetické technologie vhodné pro mazání přeplňovaných motorů pracujících v náročných podmínkách s funkcemi úspory...

Sigma Multi Agro 20W-50 je vícestupňový motorový olej pro mazání atmosférických a přeplňovaných dieselových motorů. Přednostně se používá v traktorech, sběrných strojích a...
Detailní popis produktu
Eni i-Sigma special TMS 10W-40 je syntetické mazivo pro dieselové motory vozidel vybavených systémy dodatečné úpravy výfukových plynů pracujících v náročných provozních podmínkách s funkcemi šetření paliva. Tento produkt umožňuje výrobcům předepsané maximální intervaly výměny oleje.
Eni i-Sigma speciál TMS 10W-40 lze použít i ve stacionárních motorech a v plynových motorech těžkých vozidel.
• Eni i-Sigma Special TMS 10W-40 je mazivo s nízkým obsahem SAPS (nízký obsah popela, síry a fosforu), které splňuje náročné výkonnostní úrovně požadované pro náročné aplikace.
• Produkt prokázal vynikající vlastnosti proti opotřebení v testech požadovaných výrobci a ACEA, zejména minimalizoval opotřebení válců (leštění děr), pístních kroužků, ventilů atp. Všechny kovové povrchy jsou účinně chráněny proti opotřebení a
korozi zajištěním a udržováním maximální účinnosti motoru v průběhu času, což umožňuje prodloužené intervaly výměny a údržby, a tím i úsporu paliva.
Splňuje požadavky a schválení:
• ACEA E6, E7, E9
• API CI-4
• Cummins CES 20076, 20077
• Deutz DQC IV-10 LA
• MTU typ 3.1
• MACK EO-N (Schváleno)
• MAN M 3477, 3271-1 (Schváleno)
• Schválení MB 228,51
• Renault VI RLD-2 (Schváleno)
• Volvo VDS-3 (Schváleno)
Hustota při 15 °C ASTM D 4052 kg/m³ 866
Viskozita při 100 °C ASTM D 445 mm²/s 14.4
Viskozita při 40 °C ASTM D 445 mm²/s 98
Viskozitní index ASTM D 2270 - 150
Viskozita při -25°C ASTM D 5293 mPa·s 6500
Teplota tuhnutí ASTM D 5950 °C -42
Bod vzplanutí COC ASTM D 92 °C 240
B. N. ASTM D 2896 mg KOH/g 10.6
Doplňkové parametry
Kategorie: | Nákladní vozidla |
---|---|
Hmotnost: | 18 kg |
EAN: | 8003699013858 |
Viskozita: | 10W-40 |

Mobil Super 3000 X1 5W-40 je špičkový syntetický motorový olej určený pro osobní automobily. Popis produktu Maziva řady Mobil Super 3000 jsou špičkové syntetické motorové oleje...

SAE 0W-30, API SN, ACEA C3, MB-Approval 229.52, MB-Approval 229.51, Renault RN0700

ACEA C3 a ACEA C2API SNMB 229.51GM/OPEL Dexos2 / OV0401547Výkon:BMW LL-04VW 505.01/505.00FCA 955535–S3

Mobil Super 3000 Formule V 5W-30 je plně syntetický, motorový olej nejvyšší kvality. Jedná se o moderní, vysoce výkonný nízkopopelnatý produkt, který je vytvořen k tomu, aby byl...

ACEA E7/E9, API CJ-4, Caterpillar ECF-3 / ECF-2 / ECF-1a, CUMMINS CES 20081, DETROIT DIESEL 93K218, DEUTZ DQC III-10-LA, MACK EO-O PREMIUM PLUS, MAN M3575 ,MAT 3521, MB 228.31,...

ACEA C3; API SNMB-Schválenie 229.51VW 505.01 / 505 00BMW LL-04Porsche A40Renault RN0700 / RN0710GM/OPEL Dexos2Ford WSS-M2C917-AFCA 955535–S2

Mobil Super 3000 XE 5W-30 je syntetický, vysoce výkonný motorový olej s nízkým obsahem popela koncipovaný pro prodloužení životnosti a udržení účinnosti automobilových systémů...

Mobil 1 ESP Formule 5W-30 je moderní výkonný syntetický olej, který je navržen tak, aby poskytoval motoru vynikající čistící schopnosti, ochranu proti opotřebení a celkově...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.