Univerzální celoroční převodový olej na minerální bázi. Byl vyvinut pro hypoidní převody odolávající extrémnímu zatížení; v těžkých zkosených, válcových a šnekových párech....
Kód: CHHYPOIDGLS 80W90 1
Univerzální celoroční převodová kapalina na minerální bázi (ATF) pro automatické převodovky, hydraulické posilovače řízení, mechanismy sklápění kabiny, hydraulické spojky...
Kód: CHATFDII 1
Univerzální celoroční převodová kapalina na syntetické bázi (ATF) pro automatické převodovky, hydraulické měniče, hydraulické posilovače řízení, hydraulické spojky automobilů a...
Kód: CHATF DIII 1
Univerzální celoroční vysokoviskózní syntetická převodová kapalina (ATF) pro automatické převodovky. Byl speciálně vyvinut pro všechny moderní automatické převodovky (manuální...
Kód: CHMULTIATF 1
Sektor
Užitkový vůz, osobní vůz
Kinematická viskozita při 40 °C (cSt)
130
Základní olej
Minerální
Specifikace
API GL-4
Rozsah
Vysoce kvalitní minerální kapalina pro...
Kód: PTUTELA MTF 300 80W90 1
Univerzální celoroční syntetický převodový olej poslední generace, který šetří energii, pro všechny typy manuálních převodovek. Doporučuje se pro použití ve všech typech...
Kód: CHSYNCRO GLV 75W90 1
ATF DEXRON III
FIAT 9.55550-AG2 CONTRACTUAL TECHNICAL REF.N°I001.C94
IVECO 18-1807 CLASSE AG3/III, CONTRACTUAL TECHNICAL REF.N°I001.C06
FORD MERCON (M-011201)
VOITH...
Kód: PTUTELA GI/E 1
SAE 80W90,
API GL5FIAT 9.55550-DA2,N°I009.G87,
Iveco 18-1805 Classe RAM 1,
ZF TE-ML 16B/17B/19B-21A,
M19B-21A
Kód: PTUTELA W90/M-DA 1
Sektor
Užitkový vůz, osobní vůz
Základní olej
Minerální
Špecifikáce
Audi, BMW/Mini, Chrysler/Dodge/Jeep, Daihatsu, GM/SATURN, Honda, Hyundai/Kia,...
Kód: PTUTELA ATF D2 1
SAE 85W-140
API GL-5
MIL-L-2105 D
ZF TE-ML 02
FIAT 9.55550
FIAT 9.55552
FIAT 95553
IVECO STANDARD 18-1804
Kód: PTUTELA W140/M-DA 1
Sektor
Zemědělské, užitkové vozidlo
Základný olej
Minerální
Špecifikácia
05L, 09, 14A, 21L, ALLISON C-4, CAT TO-2, Dexron IID, FORD MERCON, NH...
Kód: PARBORMTADEXII1
SAE 80W-90,
API GL-4 PLUS
MIL-L-2105 D LEVEL
Kód: PTUTELA EPYX 1
Téměř každá převodovka má odvzdušňovací otvor, kterým se do převodovky dostává vzduch. Ten obsahuje vzdušnou vlhkost, která kondenzuje a snižuje mazací schopnost převodového oleje. I do převodovek, které nemají odvzdušňovací ventil, se dostane vzduch, ať už při montáži, nebo při kontrole oleje v převodovce během pravidelných prohlídek. Kromě této degradace oleje by se nemělo zapomínat ani na to, že mazací schopnost oleje snižuje také přirozená koroze, která vzniká v převodovce na kovových částech a dostává se do oleje. Mazací schopnost oleje snižují také malé částice, které se uvolňují z dílů převodovky při běžném opotřebení jednotlivých vzájemně se ovlivňujících částí převodovky. Z těchto důvodů se doporučuje pravidelně kontrolovat a měnit převodový olej.